,,ზღვარი” ასაკობრივი ზონა და მიდგომები-საუბრობს ფსიქოთერაპევტი ეკა ნინოშვილი
-
1:02 ბავშვის გადატვირთვა
-
4:00 ბავშვის ემოციებით კვება
-
6:28 იაპონიაში ჩატარებული ექსპერიმენტი ბავშვის აღზრდაზე
-
7:24 როცა ბავშვს ვტოვებთ, დაველაპარაკოთ, ავუხსნათ
-
9:18 ბავშვში უნარების თანაბრად განვითარება
-
10:40 რატომ არის ტელეფონი აკრძალული 2 წლამდე ბავშვისთვის?
-
11:52 ბავშვებისთვის სათამაშოების ჩამოკიდება
-
12:14 ბევრი უნდა ველაპარაკოთ ბავშვს
-
13:51 კვების დროს მობილურით გართობა
-
15:17 მობილურით თამაში კვების დროს / სწორად კვების მნიშვნელობა
-
16:43 ჩემი ხათრით შეჭამე / დაძალება ჭამის დროს
-
17:53 ერთი მაგიდიდან, საერთო თეფშიდან ჭამა
-
19:29 ბავშვი როგორც თამაშობს, ისე ცხოვრობს / პიროვნული კარკასის ჩამოყალიბება
-
20:14 პამპერსის ხანგრძლივად მოხმარება /საპირფარეშოს მოწესრიგება
-
23:06 მე თვითონ / სამი საფეხური - 1. ვაჩვენებთ. 2. ერთად. 3. დამოუკიდებლად
-
25:26 მოტორული უნარების განვითარება
-
26:50 არ უნდა დაველოდოთ სკოლას / ილუსტრირებული წიგნები
-
28:53 კითხვების დასმა წიგნის წაკითხვის დროს
-
27:47 შვილთან ერთად წიგნის კითხვა
-
30:31 ადამიანი მაგალითით იზრდება / მეხსიერება ემოციურია
-
31:52 შენ არ მოწიო სიგარეტი / მიბაძვით მოწევა
-
32:33 სქესთან იდენტიფიკაცია / მიბაძვა და სწორება მშობელზე
-
35:40 ბავშვის დაბანვა / საზღვრების დაცვა
-
37:15 კი მაგრამ, მასწავლებელს აბრალებ?
-
39:41 თამაშით სწავლა თუ სწავლის და თამაშის გამიჯვნა
-
40:58 თამაშით სწავლა / ბავშვის სწავლის სუბიექტად ქცევა
-
41:55 მსუბუქი პირველი წელი სკოლაში / მინდა - უნდა
-
43:51 "არ შეგიძლია", "არ გამოგდის"
-
44:24 ბავშვის შედარება სხვასთან / მწვანე კალმის პრინციპი