,,ზღვარი” ასაკობრივი ზონა და მიდგომები-საუბრობს ფსიქოთერაპევტი ეკა ნინოშვილი
- 1:02 ბავშვის გადატვირთვა
- 4:00 ბავშვის ემოციებით კვება
- 6:28 იაპონიაში ჩატარებული ექსპერიმენტი ბავშვის აღზრდაზე
- 7:24 როცა ბავშვს ვტოვებთ, დაველაპარაკოთ, ავუხსნათ
- 9:18 ბავშვში უნარების თანაბრად განვითარება
- 10:40 რატომ არის ტელეფონი აკრძალული 2 წლამდე ბავშვისთვის?
- 11:52 ბავშვებისთვის სათამაშოების ჩამოკიდება
- 12:14 ბევრი უნდა ველაპარაკოთ ბავშვს
- 13:51 კვების დროს მობილურით გართობა
- 15:17 მობილურით თამაში კვების დროს / სწორად კვების მნიშვნელობა
- 16:43 ჩემი ხათრით შეჭამე / დაძალება ჭამის დროს
- 17:53 ერთი მაგიდიდან, საერთო თეფშიდან ჭამა
- 19:29 ბავშვი როგორც თამაშობს, ისე ცხოვრობს / პიროვნული კარკასის ჩამოყალიბება
- 20:14 პამპერსის ხანგრძლივად მოხმარება /საპირფარეშოს მოწესრიგება
- 23:06 მე თვითონ / სამი საფეხური - 1. ვაჩვენებთ. 2. ერთად. 3. დამოუკიდებლად
- 25:26 მოტორული უნარების განვითარება
- 26:50 არ უნდა დაველოდოთ სკოლას / ილუსტრირებული წიგნები
- 28:53 კითხვების დასმა წიგნის წაკითხვის დროს
- 27:47 შვილთან ერთად წიგნის კითხვა
- 30:31 ადამიანი მაგალითით იზრდება / მეხსიერება ემოციურია
- 31:52 შენ არ მოწიო სიგარეტი / მიბაძვით მოწევა
- 32:33 სქესთან იდენტიფიკაცია / მიბაძვა და სწორება მშობელზე
- 35:40 ბავშვის დაბანვა / საზღვრების დაცვა
- 37:15 კი მაგრამ, მასწავლებელს აბრალებ?
- 39:41 თამაშით სწავლა თუ სწავლის და თამაშის გამიჯვნა
- 40:58 თამაშით სწავლა / ბავშვის სწავლის სუბიექტად ქცევა
- 41:55 მსუბუქი პირველი წელი სკოლაში / მინდა - უნდა
- 43:51 "არ შეგიძლია", "არ გამოგდის"
- 44:24 ბავშვის შედარება სხვასთან / მწვანე კალმის პრინციპი



